دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Michael J. Baker, A. J. Brown, Douglas Brownlie, Keith Crosier, Jennifer L. Drayton, Anita Kennedy, Joanna Kinsey, Stephen T. Parkinson (auth.) سری: Macmillan Studies in Marketing Management ISBN (شابک) : 9781349068555, 9781349068531 ناشر: Macmillan Education UK سال نشر: 1983 تعداد صفحات: 435 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 38 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی: نظریه و عمل: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing: Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی: نظریه و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xiv
Front Matter....Pages 1-1
Evolution of the marketing concept....Pages 3-13
The need for theory in marketing....Pages 14-32
The sources of marketing theory....Pages 33-51
Front Matter....Pages 53-53
Consumer behaviour....Pages 55-81
Buyer behaviour....Pages 82-114
Marketing communications....Pages 115-163
New-product development....Pages 164-183
Diffusion theory and marketing....Pages 184-195
The distributive trades....Pages 196-245
Channel management....Pages 246-291
Analytical frameworks for strategic market planning....Pages 292-356
Front Matter....Pages 357-357
Extending the marketing concept....Pages 359-370
Marketing under attack....Pages 371-381
Back Matter....Pages 383-426