دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Erik Arnold (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349074945, 9781349074921
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 1985
تعداد صفحات: 243
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 21 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رقابت و تغییر تکنولوژیک در صنعت تلویزیون: ارزیابی تجربی نظریههای شرکت: صنایع
در صورت تبدیل فایل کتاب Competition and Technological Change in the Television Industry: An Empirical Evaluation of Theories of the Firm به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رقابت و تغییر تکنولوژیک در صنعت تلویزیون: ارزیابی تجربی نظریههای شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xvii
Introduction....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
The Neoclassical Paradigm....Pages 13-25
A ‘Managerial-Behavioural’ Paradigm....Pages 26-36
A ‘Schumpeterian’ Paradigm....Pages 37-49
Front Matter....Pages 51-51
The UK Television Industry....Pages 53-74
Viewdata and British Telecom....Pages 75-83
The Semiconductor Industry....Pages 84-90
Front Matter....Pages 91-91
Strategy and Control of the Firm....Pages 93-108
Technical Change....Pages 109-121
Marketing — Price....Pages 122-135
Marketing — Quality....Pages 136-147
Marketing — Distribution....Pages 148-158
Interaction Between Supply and Demand....Pages 159-169
Front Matter....Pages 171-171
Conclusions for Theory....Pages 173-203
Implications for Theory....Pages 204-217
Back Matter....Pages 218-234