ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Competition and Technological Change in the Television Industry: An Empirical Evaluation of Theories of the Firm

دانلود کتاب رقابت و تغییر تکنولوژیک در صنعت تلویزیون: ارزیابی تجربی نظریه‌های شرکت

Competition and Technological Change in the Television Industry: An Empirical Evaluation of Theories of the Firm

مشخصات کتاب

Competition and Technological Change in the Television Industry: An Empirical Evaluation of Theories of the Firm

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349074945, 9781349074921 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1985 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رقابت و تغییر تکنولوژیک در صنعت تلویزیون: ارزیابی تجربی نظریه‌های شرکت: صنایع



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Competition and Technological Change in the Television Industry: An Empirical Evaluation of Theories of the Firm به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رقابت و تغییر تکنولوژیک در صنعت تلویزیون: ارزیابی تجربی نظریه‌های شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Introduction....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
The Neoclassical Paradigm....Pages 13-25
A ‘Managerial-Behavioural’ Paradigm....Pages 26-36
A ‘Schumpeterian’ Paradigm....Pages 37-49
Front Matter....Pages 51-51
The UK Television Industry....Pages 53-74
Viewdata and British Telecom....Pages 75-83
The Semiconductor Industry....Pages 84-90
Front Matter....Pages 91-91
Strategy and Control of the Firm....Pages 93-108
Technical Change....Pages 109-121
Marketing — Price....Pages 122-135
Marketing — Quality....Pages 136-147
Marketing — Distribution....Pages 148-158
Interaction Between Supply and Demand....Pages 159-169
Front Matter....Pages 171-171
Conclusions for Theory....Pages 173-203
Implications for Theory....Pages 204-217
Back Matter....Pages 218-234




نظرات کاربران