دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Rosemary Stewart (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349118632, 9781349118618
ناشر: Macmillan Education UK
سال نشر: 1991
تعداد صفحات: 220
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 22 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت امروز و فردا: است
در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Today and Tomorrow به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت امروز و فردا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اصول مدیریت یکسان است. مدیریت در مشاغل، سازمان ها و کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. مدیریت به شدت در حال تغییر است. هر سه گفته درست است. بیشتر کتابهای مدیریت بر بیانیه اول یا سوم تمرکز دارند. این کتاب از این جهت غیرعادی است که هر سه مورد را در نظر گرفته است. این کار را به این دلیل انجام می دهد که مدیران مؤثر به طور فزاینده ای باید نه تنها اصول اولیه مدیریت، بلکه چگونگی تغییر آن و تأثیر آن بر کار و حرفه آنها را نیز درک کنند. مدیران بسیار بیشتر از گذشته متحرک هستند، بنابراین نیاز بیشتری نسبت به گذشته به درک اینکه کجا، چگونه و چرا مدیریت متفاوت است، دارند.
The basics of management remain the same. Managing is very different in different jobs, organizations and countries. Management is changing radically. All three statements are true. Most books on management focus on the first or the third statement. This book is unusual in that it takes account of all three. It does so because effective managers increasingly have to understand not only the basics of management, but also how it is changing and how that affects their work and careers. Managers are much more mobile than they used to be, so they also have a greater need than in the past to understand where, how and why management differs.
Front Matter....Pages i-x
Front Matter....Pages 1-1
Managing and Managing the Job....Pages 3-21
Working in an Organization....Pages 22-43
Managing Other People....Pages 44-62
Front Matter....Pages 63-63
Differences in Managerial Jobs....Pages 65-79
Differences in Stakeholders....Pages 80-99
National Differences....Pages 100-121
Front Matter....Pages 123-123
Managerial Implications of the EC....Pages 125-146
Managerial Implications of IT....Pages 147-165
Changing Organizations....Pages 166-190
Personal Implications of Changes....Pages 191-206
Back Matter....Pages 207-213