دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Arnaud Poissonnier. Beryl Bès
سری:
ISBN (شابک) : 2212563434, 9782212563436
ناشر: Eyrolles
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 177
زبان: French
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 44 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تامین مالی جمعی: ابزاری جدید برای کسب و کارها: کتاب مباحث استراتژی کسب و کار و بورس
در صورت تبدیل فایل کتاب Le financement participatif : Un nouvel outil pour les entreprises به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تامین مالی جمعی: ابزاری جدید برای کسب و کارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جلد چهارم. میگوید: «این اثر، با حرفهای کاربردی و آموزشی، سرمایهگذاری جمعی را در آنچه که برای تأمین مالی شرکتها به ارمغان میآورد در همه اشکال آن ارائه میکند: کمک مالی، وام و سرمایهگذاری. این ابزارها نشان دهنده راه جدیدی برای تکمیل تامین مالی شرکت ها و به دست آوردن دیده شدن است. شما در کتاب خواهید دید: تامین مالی جمعی چیست که چه نوع تامین مالی جمعی را برای شرکت خود انتخاب کنید. برای آماده کردن، رهبری و موفقیت در یک کمپین تامین مالی جمعی که کدام پلتفرم را با توجه به نیازها و منابع خود انتخاب کنید کتاب، در دسترس و مختصر، مجموعهای از پاسخها را ارائه میدهد که مفید خواهد بود. هر مرحله با تصاویر، مثالها و مصاحبهها تزئین شده است: Raphaël Baudet ( سولایت)، استفانی کاسینیو (Le Trèfle d'Auge)، والری هانسی (داروخانه)، برونو، تئو و هوگو لوساتو (Wistiki)، رومن-گویرک پیوت (داخل)، ژرژ ویانا (ژانت)، شارلوت دو ویلمورین (Wheelcome).
La 4e de couv. indique : "Cet ouvrage, à vocation pratique et pédagogique, présente le crowdfunding dans ce qu'il apporte au financement des entreprises sous toutes ses formes : don, prêt et investissement en capital. Cela suppose une présentation détaillée non seulement des outils, mais aussi des modes de fonctionnement, des particularismes et des dangers autant que des espoirs dont il est porteur. Ces outils représentent un nouveau moyen de compléter le financement des entreprises et de gagner en visibilité. Vous découvrirez dans l'ouvrage : ce qu'est le crowdfunding ; quel type de crowdfunding choisir pour votre entreprise ; comment préparer, animer et réussir une campagne de crowdfunding ; quelle plateforme choisir en fonction de vos besoins et de vos ressources. L'ouvrage, accessible et synthétique, apporte un ensemble de réponses qui seront utiles à toutes les entreprises. Chaque étape est agrémentée d'illustrations, d'exemples et d'entretiens : Raphaël Baudet (Solight), Stéphanie Cassigneul (Le Trèfle d'Auge), Valérie Hancy (pharmacie), Bruno, Théo et Hugo Lussato (Wistiki), Romain-Guirec Piotte (Inside), Georges Viana (Jeannette), Charlotte de Vilmorin (Wheelcome)."