دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Roy W. Hill, Terry J. Hillier (auth.) سری: Macmillan Studies in Marketing Management ISBN (شابک) : 9780333215111, 9781349158232 ناشر: Palgrave Macmillan UK سال نشر: 1977 تعداد صفحات: 225 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 19 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار خرید سازمانی: کلید فروش موثرتر در بازارهای صنعتی: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Organisational Buying Behaviour: The Key to More Effective Selling to Industrial Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رفتار خرید سازمانی: کلید فروش موثرتر در بازارهای صنعتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xii
The Marketing Concept and its Implementation in an Industrial Environment....Pages 1-15
An Anatomy of Industrial Purchases....Pages 16-28
Focal Points of Buying Activity....Pages 29-61
The Human Element in Industrial Buying....Pages 62-89
The Art and Science of Source Management....Pages 90-122
Aggregate Buying Behaviour....Pages 123-137
Methods for Analysing and Measuring Buying Behaviour....Pages 138-158
Communicating with Industrial Buyers....Pages 159-173
Back Matter....Pages 174-212