ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organisational Buying Behaviour: The Key to More Effective Selling to Industrial Markets

دانلود کتاب رفتار خرید سازمانی: کلید فروش موثرتر در بازارهای صنعتی

Organisational Buying Behaviour: The Key to More Effective Selling to Industrial Markets

مشخصات کتاب

Organisational Buying Behaviour: The Key to More Effective Selling to Industrial Markets

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Macmillan Studies in Marketing Management 
ISBN (شابک) : 9780333215111, 9781349158232 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1977 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار خرید سازمانی: کلید فروش موثرتر در بازارهای صنعتی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Organisational Buying Behaviour: The Key to More Effective Selling to Industrial Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار خرید سازمانی: کلید فروش موثرتر در بازارهای صنعتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
The Marketing Concept and its Implementation in an Industrial Environment....Pages 1-15
An Anatomy of Industrial Purchases....Pages 16-28
Focal Points of Buying Activity....Pages 29-61
The Human Element in Industrial Buying....Pages 62-89
The Art and Science of Source Management....Pages 90-122
Aggregate Buying Behaviour....Pages 123-137
Methods for Analysing and Measuring Buying Behaviour....Pages 138-158
Communicating with Industrial Buyers....Pages 159-173
Back Matter....Pages 174-212




نظرات کاربران