دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Pierre Mongeau. Jacques Tremblay
سری:
ISBN (شابک) : 2760532364, 9782760532366
ناشر: Presses de l'Université du Québec
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 110
زبان: French
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 32 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ساخت بر روی لذت: تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی: رشد شخصی شادی ارتباطات اعتماد به نفس افسردگی اضطراب و استرس انیاگرام فنگ شویی راهنماهای عملی زمان های دشوار موفقیت شخصی ژاک سالومه سلامت خانواده موضوعات رفاهی کتاب های بین فردی دانش رشد روانشناسی روانکاوی علوم انسانی
در صورت تبدیل فایل کتاب Tabler sur le plaisir : Tactiques et stratégies de communication به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ساخت بر روی لذت: تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
لذت از تعامل ما با جهان و همچنین از رابطه ما با دیگران ناشی می شود. این چیزی نیست که بر سر ما بیفتد. رفاهی است که در عمل ایجاد می شود و به عمل می انجامد. لذتهای آمیخته، جسورانه، سرکش یا مؤدبانه: نویسندگان تاکتیکها و راهبردهای ارتباطی را پیرامون این چهار نوع لذت رابطهای به نمایش میگذارند تا به شیوههای تعامل ما با دیگران معنا ببخشند. در عمل، این رویکرد امکان شناسایی لذت های ارائه شده توسط یک موقعیت خاص و کشف راه های جدید ارتباط را فراهم می کند.
Le plaisir naît de notre interaction avec le monde, mais aussi de notre relation avec les autres. Il n'est pas quelque chose qui nous tombe dessus. C'est un bien-être qui se crée dans l'action et qui porte à l'action. Plaisirs fusionnels, audacieux, rebelles ou courtois : les auteurs exposent des tactiques et des stratégies de communication autour de ces quatre types de plaisir relationnel afin de donner un sens à nos manières d'interagir avec les autres. En pratique, cette approche permet d'identifier les plaisirs offerts par une situation donnée et d'explorer de nouvelles manières d'être en relation.