ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Pedagogy for Liberation: Dialogues on Transforming Education

دانلود کتاب آموزش و پرورش برای رهایی: گفتگوهایی در مورد تحول آموزش

A Pedagogy for Liberation: Dialogues on Transforming Education

مشخصات کتاب

A Pedagogy for Liberation: Dialogues on Transforming Education

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780333439333, 9781349185740 
ناشر: Macmillan Education UK 
سال نشر: 1987 
تعداد صفحات: 208 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش و پرورش برای رهایی: گفتگوهایی در مورد تحول آموزش: فلسفه تربیتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب A Pedagogy for Liberation: Dialogues on Transforming Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش و پرورش برای رهایی: گفتگوهایی در مورد تحول آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش و پرورش برای رهایی: گفتگوهایی در مورد تحول آموزش

این کتاب در قالب گفت‌وگویی بین پائولو فریره معلم برزیلی و ایرا شور، آموزش‌دان آمریکایی است. آنها ارتباط و کاربرد ایده های آموزشی رادیکال فریره را در زمینه سیستم های آموزشی جوامع صنعتی پیشرفته بررسی می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book takes the form of a dialogue between the Brazilian pedagogue Paulo Freire and American educationalist Ira Shor. They explore the relevance and application of Freire's radical educational ideas in the context of the educational systems of advanced industrial societies.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction: The Dream of Liberating Education....Pages 1-15
How Can Teachers Become Liberating Educators?....Pages 17-51
What Are The Fears And Risks Of Transformation?....Pages 53-74
Is There Structure and Rigor in Liberating Education?....Pages 75-96
What Is The ‘Dialogical Method’ Of Teaching?....Pages 97-119
Do First-World Students Need Liberating?....Pages 121-141
How Can Liberating Educators Overcome Language Differences With The Students?....Pages 143-169
The Dream Of Social Transformation: How Do We Begin?....Pages 171-187
Back Matter....Pages 189-203




نظرات کاربران