دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Aske Plaat, Jaap van den Herik, Walter Kosters (eds.) سری: Lecture Notes in Computer Science 9525 ISBN (شابک) : 9783319279916, 9783319279923 ناشر: Springer International Publishing سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 280 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: چهاردهمین کنفرانس بین المللی، ACG 2015، لیدن، هلند، 1-3 ژوئیه، 2015، مقالات منتخب اصلاح شده: تحلیل الگوریتم و پیچیدگی مسئله، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، محاسبات با دستگاه های انتزاعی، ریاضیات گسسته در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار
در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Computer Games: 14th International Conference, ACG 2015, Leiden, The Netherlands, July 1-3, 2015, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: چهاردهمین کنفرانس بین المللی، ACG 2015، لیدن، هلند، 1-3 ژوئیه، 2015، مقالات منتخب اصلاح شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages I-XX
Adaptive Playouts in Monte-Carlo Tree Search with Policy-Gradient Reinforcement Learning....Pages 1-11
Early Playout Termination in MCTS....Pages 12-19
Playout Policy Adaptation for Games....Pages 20-28
Strength Improvement and Analysis for an MCTS-Based Chinese Dark Chess Program....Pages 29-40
LinUCB Applied to Monte-Carlo Tree Search....Pages 41-52
Adapting Improved Upper Confidence Bounds for Monte-Carlo Tree Search....Pages 53-64
On Some Random Walk Games with Diffusion Control....Pages 65-75
Go Complexities....Pages 76-88
On Some Evacuation Games with Random Walks....Pages 89-99
Crystallization of Domineering Snowflakes....Pages 100-112
First Player’s Cannot-Lose Strategies for Cylinder-Infinite-Connect-Four with Widths 2 and 6....Pages 113-121
Development of a Program for Playing Progressive Chess....Pages 122-134
A Comparative Review of Skill Assessment: Performance, Prediction and Profiling....Pages 135-146
Boundary Matching for Interactive Sprouts....Pages 147-159
Draws, Zugzwangs, and PSPACE-Completeness in the Slither Connection Game....Pages 160-176
Constructing Pin Endgame Databases for the Backgammon Variant Plakoto....Pages 177-184
Reducing the Seesaw Effect with Deep Proof-Number Search....Pages 185-197
Feature Strength and Parallelization of Sibling Conspiracy Number Search....Pages 198-209
Parameter-Free Tree Style Pipeline in Asynchronous Parallel Game-Tree Search....Pages 210-222
Transfer Learning by Inductive Logic Programming....Pages 223-234
Developing Computer Hex Using Global and Local Evaluation Based on Board Network Characteristics....Pages 235-246
Machine-Learning of Shape Names for the Game of Go....Pages 247-259
Back Matter....Pages 261-261