دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David Asch. Cliff Bowman (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780333518090, 9781349203178
ناشر: Macmillan Education UK
سال نشر: 1989
تعداد صفحات: 456
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 41 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خواندن در مدیریت استراتژیک: مدیریت، استراتژی کسب و کار/رهبری، آموزش، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Readings in Strategic Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خواندن در مدیریت استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xviii
Front Matter....Pages 1-3
Of Strategies, Deliberate and Emergent....Pages 4-19
Managing Strategic Change....Pages 20-36
Rethinking Incrementalism....Pages 37-56
Paralysis by Analysis: is your planning system becoming too rational?....Pages 57-70
Strategic Planning for the World Wildlife Fund....Pages 71-77
Corporate Strategy and the Small Firm....Pages 78-82
Front Matter....Pages 83-85
Does Strategic Planning Improve Company Performance?....Pages 86-101
Business Policy Formulation: understanding the process....Pages 102-112
Whatever Happened to Environmental Analysis?....Pages 113-132
How Competitive Forces Shape Strategy....Pages 133-143
Portfolio Planning: uses and limits....Pages 144-161
Defining Corporate Strengths and Weaknesses....Pages 162-176
The Risky Business of Diversification....Pages 177-190
Assessing Opportunities for Diversification: an analytical approach....Pages 191-200
An Introduction to Divestment: the conceptual issues....Pages 201-218
End-game Strategies for Declining Industries....Pages 219-233
From Competitive Advantage to Corporate Strategy....Pages 234-255
The Use of Corporate Planning Models: past, present and future....Pages 256-269
Business Ethics: two introductory questions....Pages 270-279
Strategy and Ethics: Pilkington PLC....Pages 280-289
Front Matter....Pages 291-293
Choosing Strategies for Change....Pages 294-306
Strategy Implementation versus Middle Management Self-interest....Pages 307-321
The Structuring of Organizations....Pages 322-352
Configurations of Strategy and Structure: towards a synthesis....Pages 353-372
Evolution and Revolution as Organizations Grow....Pages 373-387
Successfully Implementing Strategic Decisions....Pages 388-396
Strategic Control: an overview of the issues....Pages 397-408
The Nature and Use of Formal Control Systems for Management Control and Strategy Implementation....Pages 409-427
Back Matter....Pages 428-439